Heren Loebas zette zichzelf een maand lang in de kijker met een opvallende imagocampagne in de glazen kiosk op de Graanmarkt. In onze temporaire studio gaven we Kortrijk en co een weinig verhullende blik achter de schermen. Opgepast: eyecatcher alert!
Creatieve briefing
Designregio Kortrijk schreef in samenwerking met Smart Belgium een wedstrijd uit voor jonge creatieven. De winnaars kregen de kans om zichzelf en hun werk een maand lang te etaleren in de glazen kiosk op de Graanmarkt in Kortrijk. Heren Loebas slaagde in zijn opzet en liep een bijzonder blauwtje.
Achter de schermen
Als ware Heren Loebassen doen we de dingen graag een tikkeltje anders. Daarom besloten we niet alleen ons portfolio, maar ook onszelf letterlijk in de spotlight te plaatsen. Een maand na het indienen van het dossier, namen we onze intrek in de kiosk.
We toverden de kiosk om tot onze tijdelijke werkplek, waarin we klanten en passanten ontvingen. God is in the details, dus bouwden we er zelfs het interieur vanop onze websitefoto na. Met de introductie van onze nieuwe huisstijlkleur ‘Yves Klein Blue’ als extraatje. Onze komst ging niet onopgemerkt voorbij. De pers vertelde er in geuren en kleuren over aan al wie het horen wilde.
Winning team
Jeroen Dijkstra / cultureel entrepeneur
Laat ons jouw verhaal vormgeven
Wacht niet tot we elkaar tegen het lijf lopen. Laat een boodschap achter of nodig jezelf uit op de koffie. We verwachten je!
Contacteer ons