Heren Loebas bvba

Steenvoordelaan 19

9050 Gent

0496 78 54 10

Heren Loebas creates visual stories that are so creative that people want to see them.

Blijf op de hoogte

Heren Loebas zegt 'hallo'
tegen jonge vluchtelingen

/ Vluchtelingenwerk Vlaanderen

lancering campagne

Volg je
buikgevoel

Heren Loebas bedacht in samenwerking met strategische partner Link Inc een campagne voor Vluchtelingenwerk Vlaanderen: ‘De Geluksbrengers’.

Een simpele 'hallo'

“Hallo” zeggen. Het lijkt zo simpel en onbenullig, maar voor sommigen is net dat het begin van een warme start. Dat is dan ook de filosofie waarmee Heren Loebas aan de slag is gegaan. Ze bedachten ze een campagne waarbij een klavertje vier symbool staat voor ‘de geluksbrengers’.

Klein engagement, groot gebaar.

Geluksbrengers zijn er in alle vormen: sommigen zeggen simpelweg hallo, anderen zetten zich in als lokale vrijwilliger om jonge vluchtelingen hun toekomstdromen helpen te realiseren. Met dat klavertje kan je tonen dat je openstaat voor jonge vluchtelingen. Het symbool zal alom te zien zijn op vlaggen, badges, affiches, mondmaskers Facebookprofielen…

Met deze campagne wil Heren Loebas ervoor zorgen dat iedereen binnenkort een geluksbrenger wordt. De heren zeggen alvast “hallo” tegen vluchtelingen. Ook steden en gemeenten zoals Leuven, Veurne en Lichtervelde tonen hun groot hart en heten vluchtelingen welkom. Zij leveren alvast een extra inspanning om de jongeren een warme en veilige thuis te geven.

Klein engagement, groot gebaar. Zeg jij ook hallo?

Winning team

Agency: Heren Loebas
Strategie: Link Inc
Concept en creatie: Stijn D’Hondt & Peter Van de Sijpe
Strateeg: Kristine De Smet
Video: Dennis Loquet / Frederick Deloddere

Laat ons jouw verhaal vormgeven

Wacht niet tot we elkaar tegen het lijf lopen. Laat een boodschap achter of nodig jezelf uit op de koffie. We verwachten je!

Contacteer ons