Zoals zovelen droomde Bert er al jaren van om zijn eigen bed & breakfast te runnen. Op 25 juni 2016 voegde hij de daad bij de droom: Befour opende zijn deuren voor het grote publiek. Heren Loebas toverde een fijnzinnige huisstijl uit de hoge hoed, om de nieuwste place-to-be meteen sterk op de kaart te zetten.



Creatieve briefing
De look & feel moest mooi matchen met het interieur, maar indien mogelijk ook een subtiele knipoog naar het verleden geven. Verder kregen we carte blanche voor de volledige huisstijl. Het logo, de website, flyers en uitnodigingen zouden het merk een herkenbaar gezicht en flink wat naamsbekendheid geven.

Achter de schermen
Befour of B4 spreek je uit op z’n Engels. Vier B’s dus, waarvan alvast drie terugkeren Bert’s B&B. De vierde vinden we terug tot tussen de lakens. Want elke gastenkamers draagt trots de naam van een Aalsterse burgemeester - B4, bingo!
Het lettertype en kleurenpallet zetten het hedendaagse karakter van de B&B in de kijker, terwijl je via de monocle ook een blik werpt op het verleden. Een perfecte match.


Uitnodiging
De genodigden voor de opening ontvingen een hoogkwalitatieve uitnodiging, inclusief uitgesneden monocle. Een spitsvondigheidje dat werd doorgetrokken in de rest van de huisstijl. En meteen ook een speelse uitdaging om een ludieke foto te posten. Een ware eyeopener op social media! De zeven gelukkige winnaars van de avond, mochten de allereerste nacht doorbrengen in de bed & breakfast.



Winning team
Figure8/ webdevelopment
Laat ons jouw verhaal vormgeven
Wacht niet tot we elkaar tegen het lijf lopen. Laat een boodschap achter of nodig jezelf uit op de koffie. We verwachten je!
Contacteer ons